Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 19:44   #43
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Godis i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg hadde ikke reagert om dette var noe som skjedde sjeldent og barnehagen i det daglige bruker lite sukker.

Jeg hadde reagert dersom barnehagen har saft og sukkerpålegg til hverdags. Jeg hadde også reagert dersom hver eneste fest i barnehagen hadde inneholdt søtsaker og hver eneste bursdag ble feiret med kaker og snop.

Jeg synes det er greit å ikke ha sukkerfri barnehage og synes ikke det gjør noe om barna får godtepose en gang i halvåret. Jeg synes heller ikke det gjør noe om de får lage fastelavensboller slik de gjorde i dag eller at de steker sveler på bål og har på litt brunost når de er på tur.

Hvorvidt jeg hadde reagert på godteri hadde altså vært avhengig av total mengde gjennom året.

Enig med Hattifnatten.