Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 21:01   #65
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godis i barnehagen

Men sånn totalt sett så er jo en bolle med krem "verre" enn en seigmann og litt sjokolade? Boller er jo en av verstingene egentlig? .

Jeg skjønner prinsippet. Men jeg er nok ikke den som hisser meg opp over det, til tross for at jeg er pedagog selv - og jobber for et godt kosthold i barnehagen. Dette skjer så sjelden, at jeg tror ikke det utgjør noe.

Og det med å koble kos til snop er i hovedsak noe som barna evt lærer av sine foreldre, ikke de få gangene de får litt sjokolade og seigmann i bhg. Det er vel evt bare karneval og jul?

Om foreldre er bevisst dette hjemme, så tror jeg ikke de 2 gangene i året er skadelig. Unødvendig - ja. Men orker ikke hisse meg opp over det.

Kjeks inneholder jo like mye sukker det og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat