Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 21:14   #18
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Aldersforskjeller på par

Ei venninne forlovet seg da hun var 18 år men en mann på 52. det synes jeg var mye, de ble sammen da hun var 16 og det ble slutt etter 4 år, da begynte hun å ønske seg barn, mens han hadd 5 stk og synes det klarte seg. nesten alle av barna hans var eldre enn henne.
Jeg synes nok aldersforskjellen var stor, spesielt med tanke på at hun bare var 16 da de traff hverandre og han 50.

20 års aldersforskjell ville jeg ikke reagert på, i allefall ikke hvis den yngste ca 20 eller mer. hadde vel reagert litt hvis den ene var 16 og den andre 36, det fordi den yngste er veldig ung.