Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 21:35   #78
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godis i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

For meg hadde det vært verre om de fikk saft i barnehagen HVER dag, enn at de får litt snop nå og da.

Du misforstår, guniss. Det er ingen som frykter nå og da, det er bare ingen som ser poenget. Hvorfor skal barnehagen arrangere turer med brus som niste, eller karneval med godteriposer mektige nok til å fôre et fotball-lag.

Jeg har ikke noe imot nå og da, men hvis barnehagen påtar seg det ansvaret, om når nå og da skal være, så betyr det at vi som foreldre ikke får avgjøre når og hvor den gleden skal inntreffe. Jeg liker å overraske jentungen med noe godt innimellom, ikke bare på lørdager, men føler at jeg ikke kan det pga andres innblanding.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat