Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 21:42   #79
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godis i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du misforstår, guniss. Det er ingen som frykter nå og da, det er bare ingen som ser poenget. Hvorfor skal barnehagen arrangere turer med brus som niste, eller karneval med godteriposer mektige nok til å fôre et fotball-lag.

Jeg har ikke noe imot nå og da, men hvis barnehagen påtar seg det ansvaret, om når nå og da skal være, så betyr det at vi som foreldre ikke får avgjøre når og hvor den gleden skal inntreffe. Jeg liker å overraske jentungen med noe godt innimellom, ikke bare på lørdager, men føler at jeg ikke kan det pga andres innblanding.

Jeg prater heller ikke om mengder. Eller brus på tur. For meg har ikke brus noe i barnehagen å gjøre i det hele tatt.

Om det er STORE goderiposer "mektige nok til å fôre et helt fotball lag" ville jeg ha reagert.
Et par bamsemums og seigmenn, nei.

Jeg er også for at barn skal redusere sitt sukkerinntak. Og det tror jeg går fint om foreldrene har fokus på det. Og nå ser vi at barnehagene også får mer og mer fokus på det.
Men jeg synes likevel at man KAN få litt til jul og karneval.

Det er mye bedre enn til hver bursdag iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat