Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 00:58   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] Dyr behandles bedre enn skoleelever

Jeg lurte på om jeg skulle starte en tråd om dette.

Mine barn må ta skolebuss, eller rettere sagt de må ta rutebussen til og fra skolen. Flere ganger har det skjedd at bussen har vært så full at alle sitteplasser er opptatt og det er så trangt i gangen at elevene står presset opp mot vinduer og dører. Det er spesielt når andre skoler tar rutebussen på samme tid som vår skole slutter. Ved noen tilfeller har til og med elever blitt kjørt fra ved skolen og måttet vente en hel time på neste buss. Elevene har gått i 1 til 7 klasse. Jeg har flere ganger klagd til bussselskapet og skole uten å nå frem. Vi kjører barna til og fra skolen så sant vi kan. 2-4 ganger per uke må de ta bussen hjem. Det er ikke med lett hjerte at de får lov til det.