Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 07:57   #15
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det regner inn

Vi hadde egentlig bare 2 små punkter som var lekk (søndag). Ikke noe problem mente mannen, det regner bare så kraftig 1-2 ganger i året, så det trengte vi ikke å gjøre så mye med.

Men i går da jeg skulle legge meg var det en stor våt flekk i senga mi. Min første tanke var at jenta mi hadde sovet der, tisset seg ut, og så gått tilbake til sin egen seng. Men neida, 3 dryppunkter til, rett over senga!

Så jeg har sovet på gjestemadrassen i loftsstua i natt, ikke spesielt godt. Jeg er sur på mannen fordi vi kjøpte det stygge huset her, han er sur på meg fordi jeg lar det gå utover han, og sikkert frustrert fordi han presset gjennom kjøpet av dette teite huset, OG sur på meg fordi jeg ikke tjener noen penger nå (student) så vi ikke har penger til å fikse det ordentlig.

Jadda. Trivelig.