Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 08:26   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har man ikke ett lite ansvar selv også?

Eh, jo - det vil jeg påstå man har. Men for all del, noen har kanskje et dødsønske og lar det bare skure og gå, glad til for å slippe!?

Forsvarer heller ikke sykehusets tabber, overhode ikke. Men om det er tilfelle at enkelte pasienter overhode ikke tar noe initiativ selv, så er det ikke utelukkende sykehuset. Sykehus styres av mennesker og menneskelige feil skjer, så man gjør jo selvsagt lurt i å ta en telefon dersom man ikke hører noe innen rimelig tid. Men meg om dét!

Dog, det står jo i artikkelen at denne mannen ønsket kontroll selv og antakelig innebærer det at han har tatt kontakt ved flere anledninger? I så tilfelle er jo dette virkelig graverende.

Edit: Jeg ser han ikke har hatt kontakt med sykehuset for annet enn medisinering siden 2006. Litt merkelig at han ikke har purret da ja.