Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 08:43   #28
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Da jeg vokste opp sa mine foreldre alltid når møbelkjøp stod på planen: "Vel har vi ikke god råd, men vi er ikke så fattige at vi behøver å handle på IKEA". Nå vet jeg godt at IKEA på 70-tallet og IKEA i dag ikke er helt det samme, men noen stor IKEA-fan er jeg ikke. Det sitter liksom i ryggmargen. Jeg har vært der fire ganger i mitt liv tror jeg og en av gangene gikk jeg derfra tomhendt fordi jeg ikke fikk det jeg skulle ha.

Nå har vi littegrann møbler derfra i kjellerstua, men det er tungvint å komme dit og det er ikke noe derfra jeg ikke kan leve uten, så det blir ikke mye handling der i årene fremover heller.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat