Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-10, 11:43   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når jeg skal hekle rundt et Nøstebarnteppe

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

enklere enn den som står på oppskriften? (som er små tupper i runde to) Om du bare skal ha "runde en", så.. nja, nei, jeg ser ikke at det skal dra teppet sammen hvilken størrelse du har på nåla, så lenge du lar tråden bli passe løs/fast bort gjennom?

Ingen hekleekspert. Har ikke heklet annet enn den kanten.

Ja, sikkert bare runde en ja. Vet ikke hva som står jeg. Men en sånn enkel kant er vel runde en før tupplupper.... Nei, jeg må sikkert bare være litt obs på at jeg ikke drar tråden til, men det må man nok uansett. Teppet mitt er rødt, og jeg skal hekle rundt med rødt, så det gjør ikke noe om den ikke synes så godt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat