Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-06, 21:53   #86
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva klarer du deg fint uten på kjøkkenet?

Fonduesettet havnet på loftet sist vi ryddet i kjøkkenskapene; vi har brukt det et par ganger, men det er en del år siden sist. Kaffetrakteren har vi sluttet å bruke, så den er stuet innerst øverst i skapet og kunne vel egentlig gjerne blitt donert til et bedre hjem. Pastamaskinen er det veldig lenge siden jeg brukte, men den er kjekk hvis man skal lage cannelloni eller lasagne, da. Iskremmaskinen brukes sporadisk, blenderen også; cocktailshakeren og alle martiniglassene brukes riktignok skrekkelig sjeldent, men når de brukes, er det veldig kult å ha dem! Mikrobølgeovnen bruker jeg daglig til å varme melk i kaffekoppen min, i tillegg til at jeg smelter og tiner ting der, mykner frysebokshard is og varmer opp middagsrester og av og til en kopp kald kaffe.