Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-07, 23:46   #90
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Godis i barnehagen

I barnehagen vår har ungene med matpakker for hele dagen, så det blir rett og slett opp til foreldrene hvor mye sukker de spiser hver dag. De fleste ungene har med en youghurt, vi også. En gang i måneden har de varmmat, og suppe på termos på turdagen hver uke. Til bursdager har de valget mellom flere varmretter eller kaker, det er mange som velger varmrett istedenfor kake. Til drikke er det kun melk og vann.
Utenom det synes jeg det bare er hyggelig at de lager vafler innimellom, har boller på fastelaven, liten godtepose på juletrefest og påsmurt, kaker og boller på foreldreoppmøte. Anser det rett og slett som et non problem, jeg vet de prøver å være moderate i hverdagen.
Må legge til at jeg synes det hadde vært veldig morsomt og lærerikt for ungene hvis de fikk være med på å lage slik tradisjonsmat som Hattifnatten prater om.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat