Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-06, 22:21   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi flere som gledegruer oss til Hsrry Potter 7?

JAA! Jeg var helt nervevrak da jeg lukket igjen den sjette boka for siste gang. Klarer nesten ikke å vente! Fantastisk bok, forresten. Helt klart den beste til nå. Gleder meg ihjel til filmen, selv om den fjerde filmen skuffet noe voldsomt i forhold til boka. ALT manglet jo!!

Snape ER på de godes side, jeg kan vedde en tusenlapp på det. Og DD er nok ikke død. Det er for mye som skurrer her. Vi har en fin teoritråd her:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ighlight=snape

Jeg er usikker på om jeg skal lese den siste boka på engelsk eller vente til den kommer på norsk, siden jeg har lest alle de andre på norsk. Jeg leser greit på engelsk, men nå er jeg sånn inni de norske navnene, at det blir litt forvirring om jeg må lese det på engelsk. Men problemet er jo at det går 4-5-6 måneder før den oversatte versjonen kommer, og i mellomtiden risikerer jeg å få røpet alt som skjer av folk som har lest boka. What to do, what to do ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat