Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-07, 14:42   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Det var en fryktelig trist historie!

Til "noens" forsvar har det vært en del utrolige historier på SM, så noen har nok blitt litt vel skeptiske. Men jeg synes det er langt over streken å si noe slikt til en som nettopp har mistet. Hvis man mistenker fake, får man bare holde seg unna tråden.

Jeg har ikke fått noen kommentarer som jeg har tatt personlig, men jeg har sagt noe som var litt for slemt selv en gang, som jeg gikk og kjente litt ekkelt på. Det var greit å få sagt unnskyld å få det ut av verden.

Selv tror jeg jeg er ganske tykkhudet, dessuten er jeg såpass privat at jeg sjelden deler ting her inne som jeg er følsom på. Man skal ha litt flaks for å få meg til å bli ordentlig lei meg, tror jeg. Men jeg vet ikke.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat