Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-07, 17:44   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Nei.. jeg har egentlig ikke blitt skikkelig lei meg. Ikke her inne iallefall. Men jeg har blitt lei meg på andres vegne.

Jeg har blitt irritert og oppgitt. Men jeg har ikke fått noen negativ respons på ting her inne som har gjort at jeg har blitt lei meg. Heller motsatt.

Jeg er på dette forumet, og et mindre mer internt forum. Der har jeg folk som jeg er venner med i virkelighetren også. Både folk jeg var venner med FØR jeg traff de der, og vennskap som har oppstått fra nettverden. Derfor er ikke nett "bare" nett for meg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat