Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 17:44   #240
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Men det GÅR bra ???

Jeg har ikke røyka siden, og det frister ikke heller. Jeg røyker ikke lenger. Den turen vi hadde i helga er typ en gang i året. Fest er jeg på kanskje 4-6 ganger i året. Kanskje halvparten av de med "røykevennindene" mine. Akkurat DA kan det bli vanskelig. Ikke ellers.

Jeg har BOKEN hjemme. Lurt å lese den etterpå også? Jeg føler ikke at jeg trenger.

Jeg er fortsatt en ikke-røyker!

Jeg tror absolutt det kan være lurt å lese den etterpå også, for du går jo i fella annen hver mnd.
Jeg mener ikke å være hoven eller ekkel nyfrelst her altså, men sålenge du fortsetter å røyke ved noen anledninger og sier at de er vanskelige, så har du ikke vunnet kampen.

Les boken du.