Endelig ett sted Halloween er legitimt! Vi har feiret Halloween i mange år og har faktisk begynt å få tradisjoner rundt denne kvelden. *lei alle surmagede oppstøt om at man ikke støtter amerikanske gadgets* Her pyntes huset med spøkelser *vi har ett spøkelse hengende ved døra som HYLER når det merker bevegelse like morsomt hvert år. Så skjærer vi ut pumpkins-hoder og selvfølgelig masse godis. Ungene går ut og har knask eller knep, og når runden er over samles naboene seg her og vi spiser god kveldsmat sammen - koldtbord. Så her var det mange gode forslag til koldtbords mat Det jeg har hatt tidligere er type avrevne fingre, markspagetti, trolldrikke (tørris i en bowl m/saft og div frukt), div muffins o.l.. Vi pynter huset til Halloween - og jeg ser det kommer til litt nytt hvert år - så det begynner å bli litt ja, men det er gøy og utrolig koselig kveld sammen med naboene *det er stadig fler og fler naboer som "hiver" seg på halloween bølgen, og det ifjor hadde vi vel rundt 70-80 unger på døren* veldig morsomt. Datteren har en visjon om hva hun skal være - så vi må vel snart sette oss ned å sy litt. *Vi var i ett spøkelseshus i Old Town i Orlando i sommer... Og der stod det en UHYRE skummel jente som så ut til å ha en avskåret hals* Mini sverger til å være helt svart! fra topp til tå - så den er enkel også i år. Eneste som lyser er øynene og de hvite tennene. Mannen er vel drakula og jeg setter på meg en heksekjole Eneste som irriterer meg er de ungene/foreldrene som ikke har skjønt at Halloween ER 31. oktober, og som kommer fredagen og lørdagen i tillegg