Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 18:47   #51
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?

Endelig ett sted Halloween er legitimt! Vi har feiret Halloween i mange år og har faktisk begynt å få tradisjoner rundt denne kvelden. *lei alle surmagede oppstøt om at man ikke støtter amerikanske gadgets*

Her pyntes huset med spøkelser *vi har ett spøkelse hengende ved døra som HYLER når det merker bevegelse like morsomt hvert år. Så skjærer vi ut pumpkins-hoder og selvfølgelig masse godis. Ungene går ut og har knask eller knep, og når runden er over samles naboene seg her og vi spiser god kveldsmat sammen - koldtbord. Så her var det mange gode forslag til koldtbords mat
Det jeg har hatt tidligere er type avrevne fingre, markspagetti, trolldrikke (tørris i en bowl m/saft og div frukt), div muffins o.l.. Vi pynter huset til Halloween - og jeg ser det kommer til litt nytt hvert år - så det begynner å bli litt ja, men det er gøy og utrolig koselig kveld sammen med naboene *det er stadig fler og fler naboer som "hiver" seg på halloween bølgen, og det ifjor hadde vi vel rundt 70-80 unger på døren* veldig morsomt.

Datteren har en visjon om hva hun skal være - så vi må vel snart sette oss ned å sy litt. *Vi var i ett spøkelseshus i Old Town i Orlando i sommer... Og der stod det en UHYRE skummel jente som så ut til å ha en avskåret hals* Mini sverger til å være helt svart! fra topp til tå - så den er enkel også i år. Eneste som lyser er øynene og de hvite tennene. Mannen er vel drakula og jeg setter på meg en heksekjole

Eneste som irriterer meg er de ungene/foreldrene som ikke har skjønt at Halloween ER 31. oktober, og som kommer fredagen og lørdagen i tillegg