Jepp. Jeg har meldt en pasient til henne som gikk med ansvarstelefonen. Pasienten het Rånny Hjerte Svikt, og var født 01.01.1910, aktuell problematikk var atrieflimmer. Hun skrev pent og pyntelig ned, og stilte egentlig ikke spørsmålstegn før jeg begynte å le i andre enden. Vi har vel aldri opplevd å få inn noen som har vært 100 år og med atrieflimmer. Og i hvert fall ingen som heter Hjertesvikt Jeg har lurt en tidligere kollega også. Da jeg jobbet i Posten fikk vi nye registreringsstasjoner for post. Vi fikk også printere som skrev ut strekkode til alle postkassetter, alt etter hvor de skulle, så ble de satt på ei stor tralle og kjørt igjennom denne "porten" hvor det ble registrert hvor de skulle og vekt. Jeg innbilte denne kolleagen at vi kom til å få nye identitetskort, med strekkode på, og for hver gang vi gikk fra plassen vår måtte vi innom denne reg.stasjonen for å "stempe" ut og inn. Til og med når vi skulle på do. At disse reg.stasjonene var satt opp fordi Posten var lei late ansatte Han ble aldeles rasende, og skulle ringe Datatilsynet og jeg vet ikke hva. Vi andre fikk oss jo en veldig god latter, for å si det sånn. Han løp etter meg da det gikk opp for han at jeg bare tulla.