Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-07, 19:37   #16
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan giftet du deg?

Vi hadde bryllup i fjor, med humanistisk vigsel under åpen himmel med familie og venner tilstede. Etterpå hadde vi middag og fest, rimelig tradisjonelt med taler og det hele. Fantastisk dag.

Vi var ganske flinke til å velge billige løsninger, lokalet var forholdsvis billig (til å være Oslo), maten laget vi selv venner og kollegaer sto på kjøkkenet og serverte og var med på festen etterpå. Kjolen kjøpte jeg på finn.no, mannen min hadde antrekk fra før (kilt ). Moren min lagde invitasjoner, program, menyer og bordkort, blomstene var enkle, kaker lagde venner.

Et par måneder etter bryllupet hadde vi fest med god mat for alle som hjalp til med bryllupet for å vise dem hvor stor pris vi satte på hjelpen. Uten dem hadde vi aldri hatt råd til å invitere alle (70 gjester), og det var en a de tingene vi hadde lyst til, gifte oss blandt venner og familie og ha en stor fest etterpå!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat