Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-07, 19:40   #18
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan giftet du deg?

Vi giftet oss borgerlig en lørdag formiddag ved tingretten. Vi inviterte de nærmeste til å overvære vielsen, og til fest/middag. 24 stk tilsammen tror jeg, det var dermed en del som ble ekskludert. Det ga jeg en beng i, jeg følte det unaturlig å be folk vi ikke har noe særlig kontakt med til en slik dag. Jeg hadde vel ikke brukt kjole siden jeg gikk på barneskolen, både fordi jeg ikke likte det - og fordi det ikke er min stil. Overrasket alle med å komme i full brudestas. Mamma grein så snørr og tårer rant husker jeg. Det var en av de flotteste dagene i mitt liv, på tross av at jeg egentlig ikke var verken giftesyk eller pyntekåt. Jeg har ikke angret.