Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 13:51   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Er det virkelig mange her som ikke liker kommunikasjon via PM generelt?

Nei, den ble litt kjapp, ser jeg. Det var ment som en kommentar spesifikt til det med å "svare på" (røde) prikker via PM - det har jeg hørt at noen har fått sure reaksjoner på. Og så satt det kanskje også litt i bakhodet at jeg så en tråd her om dagen om det å få PM-er fra folk som ikke har skrevet noen innlegg på forumet. Jeg tror ikke det er særlig mange som er generelt motstander av PM, nei, det var ikke det jeg mente - men jeg kan forsåvidt forstå at en PM fra noen man ikke kjenner og/eller ikke liker kan føles mer påtrengende enn en kommentar i en tråd. (Eller en prikk, for den del.)