Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 14:04   #11
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ja, det er mange som synes det, og jeg skjønner ikke helt den altså. Man har sendt en negativ melding til noen, men de får ikke lov å svare? Jeg oppfatter det sånn som Lille meg, at man sier noe og springer ut og slamrer med døra.

(Siden jeg er omtrent den eneste som forsvarer hevnprikking (i visse omstendigheter, eller jeg disser sutring over hevnprikking egentlig mest) så kan jeg jo aldri hevnprikke selv da. )

Jeg rødprikker veldig sjelden, jeg husker ikke sist engang (hehe, med unntak av en helt utrolig feil-prikk en gang nokså nylig). Jeg følte i hvert fall at sist jeg rødprikket var jeg saklig og oppførte meg greit, og fikk en usedvanlig teit formulert rød prikk tilbake. Så jeg innrømmer at jeg ble gyselig sur og syntes vedkommende reagerte på en barnslig måte. Ja - det er vel gjerne derfor jeg ikke gidder å hisse meg opp nok til å rødprikke. Så lenge jeg ikke kan takle en hevnprikk, mener jeg