Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 20:30   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mere blod? Unnskyld meg. Jeg forstår at det kan være underholdende for utenforstående, men for meg er dette ikke mye artig. Jeg blir kvalm av sånt. Jeg HATER drama (ikke opphetetdiskusjondrama, det er gøy!) like mye som jeg misliker løgnere og bitre, sure mennesker som ikke kan la fortiden ligge. Jeg hater at mitt fristed, FP, blir omgjort til en arena for gamle "feider". Jeg trodde jeg var "fri" og kunne puste her, sånn passe anonym og nøgd med livet. Møkk! Møkk! Møkk! Jeg håper ikke at dette betyr slutten for meg, for jeg har verken tid, lyst eller stolthet til å holde på med sånt som det her mer.

Jeg kjente at jeg syntes popcornsmileyene var utidige når de dukket opp, for dette var virkelig ikke noe å fyre opp under og heie over synes jeg.