Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 22:09   #91
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Hvordan kan du påstå at jeg har problemer med å la fortiden ligge når du helt ut av det blå, i en tråd som omhandler noe helt annet (nærmere bestemt lovbrudd), velger å lime inn et bilde av en figur jeg brukte som nick på et annet forum? Det forstår jeg bare ikke!

Var det for å vise for meg (og alle andre?) at du vet at jeg har et annet nick her? For hvordan kan nickbytte (med mindre det er lovfestet å beholde samme nick ovealt man ferdes) være uærlig?