Sv: Prikker og PM-er
Jøsses.
Jeg er litt overrasket kjenner jeg. Jeg nøyer meg med å klemme litt på rine jeg. 
Og med å si at det stemmer. Det er det som er fint med å krangle på sak så man nesten dør av irritasjon - det hender man plutselig finner ut at den i andre enden igrunnen er veldig ålreit.
Dersom det Ff kom med her handlet om Skremmern var det ikke særlig hyggelig. Jeg hadde nok også reagert temmelig likt Skremmern på en sånn halvveis takk-for-sist. Uten at jeg har en damned shit med det så syns jeg dere skal legge det dødt. En innrapportering er ikke en drapstrussel. En rød prikk består av hva - ni piksler? De smitter ikke engang. Det er bare en tilbakemelding. For ordens skyld så har jeg flere innlegg som er innrapportert. Av meg selv faktisk. Sikkert noen av andre og for alt jeg vet. Og enda er det flere av moddene her som er mine venner. Det går så fint så. FP er også stort nok til at det er plass til to som irriterer hverandre. Og et par popcornsmileyer tåler dere begge to tror jeg.
Hilsen Har Gått Gråtende Fra Skjermen Selv - Vet Hvordan Det Er Noen Ganger. Det går over.
|