Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-10, 12:29   #123
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Dette er internett, dette er FP. Her lærer jeg mye, tar til meg masse kunnskap på mange plan, så hvorfor skulle jeg ikke bli her? Jeg har stor egennytte av dette forumet.
Selv om jeg ikke tillater meg å bruke timevis på å forklare meg i f.eks tråder som dette, så betyr ikke det at jeg ikke tåler tilsnakk. Jeg har fått dypere selvinnsikt av å være medlem her, det gir meg noe. At jeg er mislikt og karakterisert som dum og teit av noen medlemmer går ikke så hardt innpå meg at jeg vurderer å forlate forumet. Jeg tåler det, nettopp på grunnlag av at ingen her kjenner meg IRL. Hadde sistnevnte vært tilfelle, så hadde jeg gått meg selv grundig i sømmene hva egen oppførsel angår. Men dette er internett, og IRL vet selv hvem jeg er, hva jeg står for, og at jeg er et veldig allright menneske. Jeg hviler godt nok i meg selv til å ikke bli såpass fornærmet over insinuasjoner om min person her på forumet at jeg forsvinner.

Det er bra. Da håper jeg også at du kan slå deg til ro med at Skremmern faktisk ikke er ute etter å ta deg. Hun har sagt det her i tråden, og jeg har aldri sett henne si noe negativt om deg noe annet sted. Ikke engang i gamle dager, på det andre forumet. Tro det hun sier, og la henne få ro til å trives her på forumet, hun også.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat