Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-07, 20:58   #5
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Det var enda godt det var ironisk ment Amo, du skjonner jeg holdt paa aa tenne paa alle plugger En del av jobben min bestaar i aa veilede fosterhjem,samt aa organisere avlastning for dem og veilede skolene som fosterbarna gaar paa. De holdningene jeg moter fra for eksempel skolene er noe ganger haarreisende. En del mener oppriktig at de kan ringe til fosterforeldrene og be dem hente barna fra skolen for den minste ting, og det siden "de tross alt har har betalt for aa ha barna boende hos seg". Det er etthvert ikke rent faa laerere og raadgivere som har faat en lengere lekse fra meg om hva disse fosterforeldrene staar i av utfordringer i lopet av et dogn, hva de egentlig har i lonn (nada i forhold til innsats) og ikke minst at de fortjener og trenger de skarve timene fri fra barna som skoledagen gir/bor gi dem. Som dere sikkert skjonner er dette noe som engasjerer meg veldig

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat