Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-10, 21:55   #281
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Sitat:

Må bare spørre jeg..: jeg skjønner ikke helt hvor mannen din kommer inn i bildet? Hvordan/hva? Kjenner Ff til han på noen måte? eller er det bare "oppspinn" fra Ff sin side? ( og beklager om det har vert nevnt før i tråden, jeg har bare skummet den, og kan ha oversett noe)

Han var bruker på samme forum for sikkert 5 år siden nå. Jeg viste ham innlegget til Ff, og hans reaksjon var noe sånt som dette her: Hæ? Hvem?

Jeg aner som sagt ikke hva hun snakker om, men vil likevel påstå at jeg takler helt fint at mannen min synes andre damer enn meg kan være pene.