Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-10, 20:26   #55
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The North Face Arctic Parka

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er du sikker på det er den og ikke den som er mer boblekåpe, Elin? Den vet jeg har vært på salg på Intersport nettopp. G-sport har en dunkåpe fra The North Face på salg til 1699, men det er ikke den på bi8ldet du la inn. http://www.gsport.no/Produkt/255399(...-dunkåpe-dame/

Har ikke sett Arctic Parka i noen sportsbutikker, og jeg har kikket etter den en stund. På Anton Sport koster den 3999, så isåfall er 1500 et supertilbud - det er jo billigere enn i USA.

Jeg skulle akkurat til å rette meg selv og si XXL, men ser du har fått svar fra andre
utrolig billig og North Face er bare såååå bra. Har masse North Face og har stort sett kjøpt alt i London. Derfor er det helt topp at XXL ser ut til å ha ok priser og kampanjer innimellom på dette favoritt-merket mitt.