Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-07, 22:53   #36
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Britneysladder

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det kan jeg til en viss grad være enig i, men en del kjendiser, inkludert Britney, har etter min mening fått mer negativ oppmerksomhet enn det jeg synes er riktig. Uansett hvor stort brødhue hun er. Nå synes jeg de kan la henne være i fred litt. Men det er klart, så lenge det er store penger å tjene på Britney-sladder, vil sladrebladene gjøre alt de kan for å få tak i mer.

Brødhue..

Jeg er HELT enig i alt dette.. men igjen.. Det er en måte å tjene penger på. Hele livsstilen. Uten all denne PR'en ville hun aldri blitt så stor som hun har blitt. Sier ikke at det er rett, men sier at det er sånn det er. Sikkert kjempebelastende for henne, men hun tjener sikkert millioner på å stå fram med historien på Oprah om ett år.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat