Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-10, 23:03   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bolig - hva er viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av Aiza, her.

Naboer, hage, størrelse, beliggenhet, familienærhet osv. Hva er det som gjorde at du kjøpte nettopp din bolig?

Vi flyttet først og fremst pga plassen. Som dere hadde vi 65 kvadrat. Da vi skulle finne et hus, var romløsningen veldig viktig. Det burde helst være 3 soverom på ett plan og gjestemuligheter i tillegg. En liten hageflekk (med vekt på liten) ønsket vi også, og overkommelig reisetid til jobben. For meg var det også et pluss med kort avstand til noe sentrumsliknende, med gangavstand til det meste - ikke minst barnehage. Kort vei til familie trakk også opp. Jeg er ikke så veldig naboaktig av meg (heller litt sky), og kunne nok godt ha bodd litt "isolert" så lenge de andre kriteriene var oppfylt. Utsikt stiller nederst på lista for meg, oppvokst som jeg er i et høl (som jeg nå har flyttet nærmere ). Mannen, som kunne se Mjøsa, er litt sår for det.

Lykke til med avgjørelsen! 5 min å gå til gode, gamle naboer var jo ikke mye, da. Det burde være mulig å holde tett kontakt.