Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-07, 09:07   #17
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store damer og mote

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Ja- det er fryktelig vanskelig å finne pene klær når man er stor. Har alltid lurt på hvem som har bestemt at store folk bør gå i telt
Så snart klærne bikker over 44-46, så er jo ofte snittet borte.
Og fargene i stormoteavdelingen er mye kjedeligere enn i resten av klesbutikken.
Nå har jeg såvidt klart å kreke meg inn i 44 størrelse, og du verden så mye mer det er å velge i, og så mye billigere det er med klær, også
(Man skulle jo ikke tro at det gikk SÅ mye mer stoff, at prisene burde være det doble en i resten av butikken, liksom..?)

Merker det godt nå, ja. Jeg var 42-44 før jeg ble gravid sist, og var så glad for å endelig kunne finne fine klær. Nå er det tilbake til bumseklærne i (44)-46-48. Finner ingen ting jeg liker noe sted. BIB, XLNT osv. er ubrukelige på meg. Jeg trenger noe med innsving i livet og samtidig plass til pupper og rumpe, og det er det ikke lett å finne noe sted. Snart tror jeg jeg tar turen til den lokale stormotebutikken. Mye kjerringklær der, men noe pent har de også, selv om det er dyrt, dyrt, dyrt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat