Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?
Et par ganger i mitt forumliv har jeg "lagt ut til diskusjon" mine litt mer personlige problemer. Og når da folk bare synser i vei på generelt grunnlag, helt uten forståelse for at det er MINE problemer de syner om - da har jeg følt det ubehagelig ja. Men jeg er nok slik i virkeligheten også - veldig var på hvordan jeg blir møtt på ting som er sensitivt for meg. Så min erfaring er at jeg må være litt mer forsiktig på nett enn i virkeligheten, det er like sårende å ikke blir møtt på en OK måte på nett - og veldig ofte er det noen der som ikke tenker over hva de skriver.
Ellers synes jeg de verste tingene på forum har vært disse diskusjonene om folk er fake, de som på død og liv skal "avsløre" at andre juger. Spesielt på SG og litt på SM var det endel slike tilfeller - som jeg ser også HI har blitt utsatt for. Jeg synes det er HELT horribelt! Hva gjør det meg om en av de jeg leser om ikke er ekte? Men hva gjør det med dem som blir feilaktig blir beskyldt for å være fake?!
|