Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 08:57   #41
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bolig - hva er viktig for deg?

Jeg er vokst opp med lite plass, og har på et vis lært å verdsette det. Jeg har aldri ønsket meg en bolig der mange av rommene står tomme sånn til daglig.

Vi bor i en leilighet på litt under 80 kvm nå. Leiligheten er i og for seg stor nok, men vi savner virkelig ett soverom til, for nå deler ungene rom, og det er ikke helt optimalt siden den ene er 16 og den andre 7. Jeg skulle gjerne ha hatt et ekstra soverom eller en kjellerstue eller noe. MEN - likevel er vi ikke desperate etter å flytte. Det VI verdsetter der vi bor, er at det er så skjermet. Vi bor i øverste etasje i et hus som ligger i en bakke, så det er ikke noe innsyn inn til oss. Og ingen ser oss om vi sitter på verandaen heller. Vel, den ene naboen kan se deler av verandaen, men ingen ser ned på verandaen vår, og det er uvurdelig. Jeg hater å vite at folk kan se meg. Dessuten har vi en flott nabo under oss som aldri klager på bråk, vi har fin utsikt, de andre naboene er vennlige, det er veldig stille og rolig her, osv.

Vi følger med på boligmarkedet, men det eneste vi kan ha råd til, er andre leiligheter, ev. et lite rekkehus. Og andre leiligheter har neppe 30 kvm veranda uten innsyn, og bor man i rekkehus, så har man naboene mer innpå seg, føler jeg.

Heldigvis har vi felles vaskerom i kjelleren, en stor kjellerbod og masse loftsplass. Og garasje. Ellers så hadde det virkelig ikke gått.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat