Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-07, 11:46   #58
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?

Jeg kan ikke huske at jeg har blitt lei meg om andre har skrevet noe negativt om meg. Men hvis jeg, uten å mene det, har klart å såre andre så blir jeg lei meg. Men jeg er rask til å be om unnskyldning i så tilfelle.

Det hender at jeg har blitt skikkelig provosert i diskusjoner (ikke her), men det går fort over.Bare å logge seg av og riste det av seg.

At noen kan finne på å beskylde trådstarter for å lyve når hun nettopp har mistet barnet, det syns jeg er umenneskelig og grusomt. Ondskapsfullt! Det er desverre noen som må vite bedre og gi uttrykk for det samme hva.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat