Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 12:26   #16
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykeliggjøring, overtolkning av symptomer

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det blir jo en vurdering å ta. Dersom et barn må leve med en lett krem eller for å slippe den kremen må gå på en meget striks diett så kan man jo vurdere om det er like greit å bruke kremen. Men ditt barn hadde jo tilleggsproblemer med vond mage også. Jeg aner ikke om dette var med i vurderingen dengangda.

I vårt tilfelle ville jo ikke kremen tatt bort problemet, jeg har ingen tro på at å bruke krem istedet for å gå på diett ville vært noen god løsning. At ved allergi så burde man gå på diett for å forhåpentligvis vokse av seg allergien.
Jeg har ikke sagt at i alle tilfeller burde man gjøre som meg, jeg skulle bare ønske jeg fikk mer informasjon, jeg er sikkert ikke den eneste det gjelder og de finner kanskje ikke ut av problemet og bruker unødvendig medisinering.

Det jeg vil frem til er at man burde fått mer informasjon hos lege/helsesøster enn jeg føler jeg fikk.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat