Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 13:45   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange har iPhone om 3 år?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg kjem ikkje til å ha iPhone. :datapunkt: Eg er veldig glad i Mac-maskinene og tvilar på at eg kjem til å kjøpe anna PC, men synest den totale utviklinga med Apple-dominans + sensur på apps. og nyheitsformidling er skummel.

Det er definitivt skummelt, og jeg synes det er rart at ikke EU og amerikanske konkurransemyndigheter har kommet sterkere på banen allerede. Denne utviklingen har man sett en tendens for i en del år nå allerede og det virkerlig merkelig med tanke på hva som har blitt gjort ovenfor Microsoft tidligere.

Nå får man Appstore også til Mac OS X. Da kan man jo si at det er programmer som ikke får godkjenning til å ligge av Apple der som får et konkurransefortrinn ovenfor dem som må installeres "ved siden av".

Selv når man har sett sensur i retning politikk blir det ganske skummelt.

Egentlig litt ironisk og pussig med tanke på Apples legendariske reklame fra 1984, som gjør sitt snitt mot Orwells bok 1984...