Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 15:57   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange har iPhone om 3 år?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Det er definitivt skummelt, og jeg synes det er rart at ikke EU og amerikanske konkurransemyndigheter har kommet sterkere på banen allerede. Denne utviklingen har man sett en tendens for i en del år nå allerede og det virkerlig merkelig med tanke på hva som har blitt gjort ovenfor Microsoft tidligere.

Nå får man Appstore også til Mac OS X. Da kan man jo si at det er programmer som ikke får godkjenning til å ligge av Apple der som får et konkurransefortrinn ovenfor dem som må installeres "ved siden av".

Selv når man har sett sensur i retning politikk blir det ganske skummelt.

Egentlig litt ironisk og pussig med tanke på Apples legendariske reklame fra 1984, som gjør sitt snitt mot Orwells bok 1984...

Jeg elsker min mac og min iPhone, men jeg liker heller ikke sensuren og dominansen, jeg gjør ikke det. Men der er det jo mange som er rare. Jeg måtte le da jeg leste den lange listen med ord Google ikke har autosøk for. Seriøst?!

Land of the free har en del snodige forestillinger om hva folk bør skjermes for. Det merker jeg særlig godt mht filmsensur her borte (altså hvilken aldersgrense de setter på filmen). Vises det en pupp så blir det automatisk R (voksen), men det kan være ganske mye vold, våpen og andre skumle (i mine øyne, that is) scener og fremdeles være rated PG 13, er mitt generelle inntrykk.

Mobiltelefon kan det nok hende at blir noe annet en iPhone i framtiden, det er jo etter hvert kommet mange alternativer på markedet. Mac-en min ha jeg større problemer med å kvitte meg med, etter år med rive-av-seg-håret-erfaringer med diverse pc-er, så er min kjære mac befriende problemfri og rask.