Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 19:02   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke dresser er vanntette?

Milly Molly Mandy, jeg skjønner frustrasjonen din. Og jeg ser også at det er sånn det er i vår barnehage når det gjelder mange av barna, desverre.
Jeg tror jeg hadde blitt sprø av å jobbe i barnehage, jeg synes så synd på barna når det er sånn.

Jeg mener jeg er av den enkle typen, selv om i alle fall mange her inne synes jeg virker vanskelig når jeg uttaler meg om dette emnet.
Men jeg er ikke det.

Meg: Mine unger har alt av klær som trengs for at de verken skal fryse eller svette ute. Jeg pakker etter temperatur hver morgen. I dag var det -8 grader men det var meldt opp til et par pluss i løpet av dagen. Jeg tok med ull strikkesett til å ha under parkdressen på morgenen, mens jeg lot det ligge igjen fleecesett til å bruke senere på dagen om det ble for varmt med ull.
Polvotter og regnvotter med fleece inni i dag.
Alle de ansatte er velinformert om at de styrer bekledning på min unge (utifra hva jeg legger igjen om morgene så klart), blir han for varm tar de av ett sett klær, blir han kald setter de på tykkere mellomlag osv. De vet at jeg aldri blir sur om de bytter ut ull med fleece om ungen er varm osv. Jeg gir alltid alternativ på dager som i dag med alt fra -8 til +2, det må man jo.
Jeg gir ikke alternativ de dagene temperaturen er jevn.
Det eneste jeg forlanger er at de ikke lar ungen ha bomull under dressen i vinterhalvåret. Og det synes jeg ikke er mye forlangt.