Tråd: Stekepanne?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 19:37   #8
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stekepanne?

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Jeg har en fra IKEA jeg er knallfornøyd med. Ikke de billigste, lurer på om det er en 365+ eller noe den er veldig tung hvertfall. Den var ikke særlig dyr.

Har hatt den i to år, og den har vært i oppvaskmaskinen mer enn en gang eller to :innrømmer:, men den er like fin.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi bruker kun stekepannene fra IKEA, 365+. Har de i tre størrelser som passer inni hverandre i skuffen. De må skiftes ut med noen års mellomrom, men til den prisen synes jeg de er supre.

Jeg har også stekepanner fra IKEA 365+ serien. De kjøres hver uke i oppvaskmaskinen og jeg ser nå at den store er klar for utskiftning. Men nå har den holdt snart tre år tror jeg og det holder. Så på tide med IKEA-tur for å kjøpe ny. Har prøvd forskjellige andre typer også, men ikke vært like fornøyd.