Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 21:46   #26
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvis vi skal ha ny bil, hva skal vi ha da?

[quote=Vianne Rocher;2500507]Roomsteren er iallefall ikke noen estetisk perle.

Dere må selvsagt ha tysk, eller svensk bil. Alt annet føles jo ut som å kjøre rundt i makrell-i-tomatbokser med hjul på

Dere vil ha grei plass i bilen og i bagasjerommet, samtidig skal den være lett å lukeparkere. En BMW 3-serie Touring er jo en liten stasjonsvogn, som Audis A4, de er romslige i cupèen også er de jo fantastiske å kjøre. Ingen over, ingen ved siden, slik jeg ser det.
Selv med en ikke så alt for stor motor er de superspreke og BMW lager svært drivstoffvennlige motorer.
Jeg vet at BMW er ganske harry, men når du har kjørt en glemmer du det og synes du har den mest fantastiske bilen i verden *frelst*.

HÆ?!? Er BMW harry? Cet at noen modeller er det, men generelt? Min BMW elsker jeg så høyt at jeg vurderer og gifte meg med den. Det er den beste bilen jeg har hatt. Ever!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat