Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 22:04   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?

Jeg liker at det er mørkt, det er så koselig.
MEN, jeg virkelig, virkelig misliker kulde! Jeg er en frostmakk av dimensjoner, samme hvor godt jeg kler meg så fryser jeg. Jeg hater også å kjøre bil på glatta, så da er jeg sosialt hemmet i flere måneder om det er langvarig snø. *bor på landet*
Jobben gjør også sitt til at jeg ikke er så glad i kulde og snø. Jeg jobber i barnehage og har et svare strev med å kle på ungene for å få dem ut, og det at vi i det hele tatt må være ute i iskulde og dårlig vær gjør at jeg lengter etter evig sommer.

Men så er det jul i mørketiden da, det er lyspunktet! Uten julen hadde jeg virkelig krepert!