Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 22:11   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?

Jeg syns snø er hyggelig, og årstidsskifter er magisk, og hverdagsfrokost i mørket med tente lys og godmusikk er toppen av kransepølsa, og ting er stas og moro.

Men jeg er ikke så glad i at det er kaldt. Jeg liker ikke å måtte velge klær ut ifra at gradene kryper nedover på gradestokken.
Akkurat nå er jeg kulest i skjørt og hettejakke, og da blir jeg dum i pysjamas om jeg må ta en vinterjakke over der igjen. For ikke å snakke om hvor lite okaye ullstrømpebukser det finnes i store størrelser.