Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 22:53   #68
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykeliggjøring, overtolkning av symptomer

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det nå jeg sier at jeg har nær-mistet troen på laktoseintoleransetester? Ingen av ungene jeg har sendt til det har slått ut på prøven. Flere har likevel åpenbar effekt av laktosefritt kosthold. Så jeg har bare sluttet å prøve å forstå akkurat det der.

Søsteren min reagerer veldig på melk- og melkeprodukter, men legen hennes mente at den laktosetesten var helt unødvendig å ta. Det var sjeldent den gjorde utslag. Hun måtte heller prøve å finne ut selv hva hun kan spise.

Jeg hadde med storesøster for å ta en slik laktosetest sist uke, og den var negativ. Hun kan spise produkter med melk i, men drikker hun vanlig melk over flere dager blir hun forstoppet. I tillegg får hun vondt i magen hver gang hun drikker det. Så jeg er kanskje en av disse som lager diagnoser selv, men hele familien min sliter med magen i ulik grad, så vi har valgt å kjøpe laktosefri melk til henne. Så får vi heller prøve oss igjen om en stund.