Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-07, 20:04   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitert til bryllup i Italia!

Åh så kjekt! Min mann er halvt italiensk (svigerfar er italiener) og han har vært i mange brylluper der nede, han har STOR slekt nede i Ferrandina, helt i sør. De bryllupene er jo gedigne!! Desverre er det dyrt også, gjestene må jo betale ofte en tusing hver for å komme. Det er iallefall tradisjon i Sør-Italia. Men da får man 0982903489348-retters middag, fri drikke og tilogmed gave med seg hjem.

Vi skal ned dit i sommer, og jeg smågruer meg fordi de ikke snakker engelsk, men vi er jo i familie og jeg gleder meg til å treffe dem. Har truffet søskenbarnet til min mann, han var i bryllupet vårt, hadde aldri vært i Norge før og jeg klarte å føre en noenlunde normal samtale med ham etter en uke med tolking fra mannen min hehe.

Jeg går bare og venter på at hun ene tanten til min mann skal gifte seg, tror det skjer snart!! Da skal JEG nemlig ned i bryllupet.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat