Sv: Er lilla/aubergine o.l. på vegg helt ut?
Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.
Ja, jeg ser den, men hvis man har veldig, veldig lyst på en viss veggfarge, så syns jeg ikke det er så farlig om det ikke er akkurat den mest hotte akkurat nå. Det er litt lettere å male om en vegg enn å skifte ut alle møblene.
Nei, jeg er enig i at det ikke er så farlig. Jeg bare følte for å kommentere, fordi jeg har alltid tenkt som du. Og så nå jeg begynte å jobbe med interiør ble jeg overrasket over hvor "problematisk" det var å gjøre noe annet enn det som er main stream. Du kan alltids gjør ting som du vil, men det er vanskelig å finne billige og/eller ferdige løsninger. (Men maling er greit nok, bare man får kleppet tak i fargekoden er det ingen problem. Kjøper man derimot "sand", "bris" eller "jungel", så kan man jo flytte bildene etter to år, sparkle igjen hullene og lure intens på hva man skal male over sparklet med.)
Jeg har faktisk blitt interessert i design etterhvert - og for meg betyr det mye at man kan kjøpe samme løsningene år etter år etter år.