Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-10, 08:27   #4
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Strikking] Ambisiøs novise trenger heiarop

Jeg tenker at flettemønster tar usigelig lang tid når man ikke er så erfaren. Jeg er likevel samme type som deg tror jeg - liker håndarbeid og pleier å få ting til. Og jeg liker utfordringer, og å begynne med det som ikke akkurat er det enkleste, for det er ofte kjedelig også.

Men du: Hvis du ser på modell 15 i det heftet du har kjøpt (for det har jeg også): Kunne du tenke deg å prøve på den? Der brukes samme type garn, og jeg tror det er et mer fornuftig første-prosjekt hvor du får brukt mange ulike teknikker (legge opp, glattstrikk, enkelt hullmønster, avfelling, øking og knapphull) samtidig som jeg mener det er en mer overkommelig mengde arbeid.