Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-10, 14:45   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyr BH vs. billig BH?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg kan ikke fatte at jeg ikke har gjort dette før i går. I en alder av 41 år. Det var virkelig nyttig. For mange år siden da jeg veide 25 kilo mindre enn nå, brukte jeg 80B. Nå ble jeg målt til 75E, og noen bh-er satt best i 70F. Så snakk om å ha brukt feil bh-er i årevis.

Du har dad frekventert FP en stund. Hvorfor har du ikke gjort det før?

Jeg får ikke tak i billige bh'er i min størrelse. Forskjellen i de dyre og de middels dyre er hvor fine puppene mine blir. Jeg trodde før at jeg hadde kjipe pupper. Etter at jeg begynte å kjøpe ordentlige bh'er, så synes jeg de er skikkelig flotte (de bare trenger litt hjelp).