Tråd: Melkeskummer?
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-10, 20:24   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkeskummer?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Så lur den så ut Teo. Blir det skikkelig stivt skum? Og er det batterier?

Med lettmelk blir det skum som er så stivt at det står av seg selv på toppen, også blir det varm melk i bunnen. Med H-melk blir alt sammen veldig tykt, mykt skum. Jeg liker det siste best, men mange foretrekker lettmelkvarianten vet jeg. Det er det samme resultatet jeg får når jeg steamer melk på Rancilioen, bare raskere, mer forutsigbart resultat og med mindre mindre pes.

Det er ikke batterier, nei. Den går på 220V strøm. Samme prinsippet som de fleste vannkokere: en base med stikkontakt, også kan man bare løfte av selve Aeroccinoen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat