Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 08:22   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Lalandia ja!! Vi skal dit i sommer, tror jeg. Må sjekke om svigers vil ta oss med til Italia først, men ungene (eldste da) maser og maser om Lalandia. Det er helt fantastisk. Jeg har kun vært i Rødby da, og når DET var så fantastisk så er vel Billund et eldorado, det er nyere og i nærheten av Legoland osv. Inngang til badelandet (det er gigantisk og utrolig kult) hver eneste dag er inkludert i prisen. Lekeland også.

Nei, jeg kan virkelig anbefale det og kommer nok aldri til å "bare" leie et vanlig feriehus i DK noensinne.

Åja pris; jeg har fått opp ca. 12.000,- for en uke i 4-mannshus (Plus). Men jeg tror det er billigere å ta det via et reisebyrå. Da betaler man ikke før 4 uker før man reiser, og man får god pris med båt inkludert osv, det gjorde vi i hvert fall i fjor.